äppelpaj och frukost på "sängen"

Jag har nog lätt världens finaste pojkvän.
Igår var vi bara hemma hela kvällen o tog de lugnt. vad gör baby då? jo,han bakar mig en äppelpaj.=)
Nu för ett tag sen så gick han iväg,ut alltså. kom tillbaka med en kasse och stängde in sig i köket, fick absolut inte komma in... efter ett tag kom han ut till mig på soffan med baguetter med ost skinka och tomat på och ett glas mjölk som jag skulle äta.. sen stängde han in sig igen, och om jag uppfattade det rätt så bakar han nåt igen, och fixar med dagens lunch. ;) haha. sötnos.. och ni som känner jocce, vet att det där aaaaaabslut inte är likt honom.haha. SÖTIS!

Idag är det iaf söndag, och har faktiskt inget somstår på schemat.. men.. måste säga att jag e sugen på träning.
förresten..gårdagen,..började med att vi gick o tränade en timma,köpte räkmacka på bernts, (GOTT!)åkte hem och åt.. sen duscha o lite sånt.. sen till värnamo, träffa suck och åt pizza, åkte till mc o tog en glass och kaffe, och sen hem igen..måste säga att de va jävligt skönt att börja dagen med träning, hade lätt gärna gjort det varje dag typ, meeen, så jävla svårt o ta sig upp ur sängen så tidigt ju?! och idag öppnar inte gymmet förrän 13, segt.. visst, man kan ju göra annat än att gymma, men , nu är de just gymma jag vill. så får se om de blir en runda där uppe senare idag.

ha en bra söndag allihopa, hej ehj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0