Dagens!

Såååå... nu är jag klar med allt!
Har städat heeela lägenheten (allt!- dammat, damsugat, skurat, plockat iordning, sorterat osv osv) . var även i affären och pantade lite flaskor och sånt som samlats på, och passade då även på att handla lite.. hem och laga mat lagom tills baby kom hem från jobbet.=) blev kassler/purjulöks sås med tagliatelle! Gott gott gott. :)

Nää.. nu känner jag för att lata mig lite tror jag.. blir nog till att se klart sex and the city filmen, och möjligtvis börja på GP igen. ååh. skönt! vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha va häftigt, vi ska vara där 15.15 :) sen hem igen och kanske gå ut här hemma :)

Ja man är väldigt dålig på att variera sig, jag går mycket med har ju hund så han behöver komma ut lite :) usch nu ska jag fortsätta städa jag med, Johan min är ute och bygger hundgård vid vårt hus.Ha en bra kväll!

2008-09-11 @ 18:28:49
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Hej

Tack så mycket för din kommentar, det var bra tips, ska nog ta en kväll för mig själv, med en bra film och bara ta hand om mig själv. Det kan nog behövas =) Gud vad du varit duktig som städat å grejjat så mycket. Kramar

2008-09-12 @ 09:55:36
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0