Gekås

..tror jag minsann det blir en visit på idag. Babys fingrar kliar ju;) hahahah.... näärå.

Fredag idag iaf, igen. veckorna  går ju bara såå fort. helgen, inga planer faktiskt. trodde ju ja skulle ut med mari o laura, men märkte att jag var en vecka före, det är ju inte förrän nästa helg.=)
O så blir de inget spa heller. så får väl se om de blir utgång ändå, eller mys med baaaaaajbi... we´ll see......

mått illa sen igår kväll.. kommer av och till bara, men nu känner jag det. not fun. spy? nah,hoppas jag  inte.....

Kommentarer
Postat av: zelita

där fyndar man alltid nått =)

2008-09-05 @ 09:45:18
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha okeej =) Ja träna vet jag ju att man inte ska, om man har ont i halsen. Men mår lite bättre idag så får ta chansen att bli lite brun iaf :P

brukar alltid må lite bättre efter jag solat. Ha en jätte bra fredag tjejen =) Kramar

2008-09-05 @ 11:12:30
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0