Goooood morgooon!

Onsdag!

Klockan ringde 5.50. hoppade in i duschen och fixade, 6.25 satte jag mig i bilen och åkte iväg och hämtade en anställd och visade henne till kund. hemma 6.55 .....börjar jobba 8, så undrade vad jag skulle göra timmen som var kvar.. somna om? nah, nog inte så lätt + att man är helt död när man väl ska upp..så..jag åkte iväg och tränade på gymmet. Gick 2,5 km på bandet, och körde 90 mage och 90 rumpa/baksida lår. inte illa pinkat va? bara sådär liksom. För att vara jag så är det riktigt duktigt. så de så..=) sen hem igen, snabbduscha, o klä på sig och ge sig iväg..-till andra sidan korridoren;)

Joakim var avundsjuk på mig att jag hann göra "allt" de där, han ville ju också BIFFA :D som han säger...haha..... så sa att ja kanske kunde följa med honom upp i eftermiddag ist.
annars har jag inte smidigt några större planer idag, ingenting faktiskt? så får se vad de blir.

återkommer kanske senare, annars, ha en riktigt bra onsdag!!

just de, grattis till malin på 22årsdagen också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hur söt är inte du då? Tack :)!



Och duktig som fan har du varit idag...

2008-09-10 @ 12:30:08
URL: http://malingottarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0