HElgen över!

Måndag, igen!

Lite snabbt om helgen då..
Fredag.. Dagny kom till mig, satt o förade lite,,sen kom anna och sara och hämtade upp oss så åkte vidare till sara i tokarp. satt där drygt en timme eller två? mycket trevligt!
Sen blev det vidare till harrys för mig och dagny. jätte kul!
väntade på jocce i värnamo med valpen efteråt, när han kom så gick vi en sväng till tommy. jocce somnade, likaså valpen.. så väckte jcoce så han fick beställa taxi, o sen hemfärd. var inte hemma förrän vid 5 typ. Men var en trevlig kväll för mig, mindre trevlig för nån annan ;) hah.....

Lördag.. sjuuuuukt seg. både jag o jocce....hemma o degade hela dagen. sen upp till johanna & fredrik på kvällen och åt tre rätters. mm, gott! körde sen janika till stallet lite snabbt. ´när vi kom tillbaka skulle vi se ppå film.. (klockan var väl typ 9) ,, satt där uppe i.. ja,, 10 min? sen gick jag o jocce ner till oss, och jag somnade som en stock. kul lördag? haha, välbehövd iaf.=)

Söndag. lugn och skön den med..

Måndag, idag då.. började med att jag cik upp kvart i 6.. UH!...... jobbade lite, sen vidare till kund med anställda..hemma  igen vid 7 typ..frös så jävligt så la mig i sängen igen o somnade.. skönt.. upp igen vid åtta och nu e jag här.. jävligt trött dock, synd i.o.m. att det är en väldigt fullbokad dag.. typiskt! men men, vad gör man!

Näöä,,back to work.. ha en bra måndag!!



Lillasyster har nu också startat en blogg.haha. lite efter men vadå, bättre sent än aldrig.;) http://janikah.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emmelie

seriöst av alla o plugga vidare alltså :P Men man kunde la inte vänta sig annat. Jodå de går bra, lite nojig just nu för har inte känt ngn spark ännu o de brukar alltid sparka på morgonen, mne men de kommer väl

2008-09-15 @ 10:05:38
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

haha väldigt seriösa faktiskt. Mjo har känt nu, men väldigt lite bara :( Men men kanske är den trött. Ja de ska bli underbart =) men fortfarande "långt" kvar ju ;)

2008-09-15 @ 13:14:22
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0