ONSDAG!

Mycket effektiv dag, fått mycket gjort. skönt det!

Väntar nu på att BABY ska komma heem. så vi kan.., träna, laga mat, åka till värnamo, och glo på idol. får se hur vi hinner med allt, men får väl se till att fortsätta vara effektiv resten av dagen så ska det nog gå bra.
o på tal om det, så, fasiken vad trött jag är nuförtiden. trött hela tiden känns de som. jobbigt. energi?!?

I helgen skulle vi ju ut, jag mari & laura. men baby hade visst tänkt åka på spa med mig på lördag, plus att laura var upptagen, såå får ta de någon annan helg. men hey, spa är väl inte fy skam? ;) hihi. lätt att jag har världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skit på dig :) Det är en näskanna. Man använder den för att skölja näsan. Cool som fan. Haha

2008-09-03 @ 16:31:15
URL: http://lillalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0