Torsdag!

Blev en sväng till på gymmet igår med Joakim. Duktigt va? =) så två ggr på en och samma dag. verkligen inte illa pinkat för en tjej som mig! haha
idag har jag dock lite träningsvärk i magen och rumpan, men det är bara skönt tycker jag. Då känns det att man gjort nåt.=)
Efteråt så åkte vi hem, jocce lagade mat.- korvstroganoff såklart ;) haha. MEn, jävligt gott. det är han grym på.=)
FÖrsökte kolla klart på sex and the city filmen, men har 20 min kvar.. både idol och filip och fredrik igår ju..så hann inte se mer.. dock så somnade jag efter första pausen på filip och fredrik, så blev inte mkt kollat där heller visserligen. haha.,.

När ska jag hinna se de nya avsnitten av gossip girl då? har avsnitt 1 & 2 från säsong 2 nu.. vill se vill seee.....kanske idag? kanske.. ska hinna en sväng till Herrestad också, och hämta lite saker från Jocces föräldrar.. hmm..... jaja, de blir som de blir.

Nähe,,,, nu ska jag lägga in nån faktura och svara på lite mail. spännande? haha.......

Kommentarer
Postat av: Frida

Du jag kom på sen igår att jag skrev fel namn ;) hahaha vet ju att Johannas grabb är Fredrik, jaja man är ju helt förvirrad ibland ;) ja den 27 blir de, får se om man kommer bli nöjd med några bilder eller inte hehehe. Duktig du är som kör på gymmet nästan varje dag. jag kör 3-4ggr i veckan , sen kick and box på söndagar och innebandy tisdagar. Hoppas dagen varit bra iaf ;)

2008-09-11 @ 15:36:25
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Åhhhh, jag känner mig så laaaaaaaat!!!!!!

2008-09-11 @ 16:06:53
URL: http://lillalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0