Weeernaaamooouu

Igår åkte jag till värnamo efter jobbet,,plockade upp janika på vägen också..
Skulle hitta mig en vinterjacka eftersom att de blivit så jääkla kallt ute.. såå, hittade två;) kunde inte bestämma mig för vilken, så tog båda..tänkte att ja skulle lämna tillbaka den ena när jag kommit hem o testat lite.. men nää, jag behåller nog båda? två helt olika stilar, så kan väl vara kul o variera lite tycker jag.=)
sen blev det lite annat småplock också..
medan jag o janika var inne i affärer, så kom jocce från jobbet och satte sig o väntade i bilen. undar varför han inte ville gå i affärerna med oss? :S hah....
Efteråt så åkte vi till max och åt, (på janikas begäran och jocces instämman) haha.. sen willys o handla liite mat, sen hemåt.

Idag är det Tisdag och jag är ganska trött. jepp!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nöjd eller? Haha

2008-09-16 @ 23:45:12
URL: http://lillalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0