2 april och soool

Blev ni lurade igår mina vänner?
Det blev inte jag iaf, o det är jag glad för. att de i min närhet också tycker det är ungefär lika lamt som ja tycker.:P hehe..

Igår efter jobbet åkte jag till plutten i vmo. vi åt gott o bara mös hela kvällen. mm mee like!
man känner verkligen dock att man vill göra något heela tiden. den där solen är inte dålig den, -ger till och med den lataste lite energi.;) grilla o så nån dag hade vart mys  också.. well, we'll se bout that.japp
OCH så är det Torsdag idag med. :D haha.. imorgon är de ju redan helg. fyy faaasiken så härligt!! hoppas vädret håller i sig med.:)

Fix o så nu.. återkommer säkert senare. ha en bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Kjell

Jag blev inte heller lurad!! Tur! Men kom till Borås på lördag!!? :)

2009-04-02 @ 17:37:25
Postat av: Jaana

Inte heelt omöjligt :D kan ju höras.:)

2009-04-03 @ 08:27:05
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0