Christiania

Igår åkte jag och hämtade upp plutten när han stängde affären. Där var Arvid som hade bestämt sig för att joina på golfen. treevligt! Plockade upp Tommy också, och sen iväg till Lanna. Mötte upp Jocces far & Helena, och sen ut på banan. Kul med lite sällskap, skulle ju bara vara ja o jocce från början, så de va en rolig överraskning:) (inte för att det inte är kul o va med baby själv, men alltid kul om man e några fler när man gör såna saker..:)
Aaaaldrig i hela mitt liv "spelat" innan, men fasen va kul det var! Körde på pay and play banan eller vad man säger, sjukt kul.  hehe..och duktig var man väl inte direkt, meen övning ger färdighet som man säger:P
På hemvägen släppte vi av folket, och sen in till kvantum o handla lite.. hem till baby där vi "lagade" tacos. goott!! o sen tror jag att vi deckade ganska fort.. vaknade 2.15 inatt, o trodde klockan var typ 6.. sånt gillar vi,:)

Idag är det sköönt väder igen, men tror inte de blir så mkt aktiviteter utomhus idag inte. tror bestämt att jag måste ta tag i att städa lägenheten nu.. inte så mkt, men måste dock göras ändå. fast, det får vi se senare.;)
Ska nog iväg en sväng till morsan o fira henne lite med kanske.. JApp, så får det Nog bli!

trevlig torsdag! (haha, imorgon är det FREDAG!! fattar ni? FREDAG! :D gööööööötttt)




har kommit på att inlägg blir liite liiite roligare om man bara slänger in en bild också. wierd.
men iaf, här en bild på mig från min o babys spontana danmarksresa förra sommaren.:) sickoo..hehe

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Vi trodde det skulle bli värre, men skönt tyckte hon inte det var ^^



Inlägg med bilder is the shit - waay mkt roligare att läsa så, skumt men så är det =)

2009-04-16 @ 10:28:37
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0