close your eyes

FREDAG!!
och mina ögonlock känns så tunga så tunga.. längtar tills ja får gå ut så kanske man blir pigg igen.:)

Helgens planer hittills iaf:
Idag, efter jobbet. ska jag hinna med en sväng till systemet, och sen till MQ o köpa presentkort..hem till jocce,och sedan vidare till hans syster i hörle. nice nice.
Imorgon ska jag köra på fredrik runt 5-6 tiden, och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. får se om de blir borås till anna o sara, eller om de blir att vara kvar på hemmaplan. återstår att se helt enkelt!
Söndag ska vi på bio i jkpg med jocces andra syster. trevligt!

Jaa, det var väl allt för tillfället.. o förmodligen återkommer jag inte mer idag, o förmodligen inte på resten av helgen heller. men man vet aldrig! Ha en jätte mysig helg iaf allihopa! HEJ HEJ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0