första april

Någon som blivit lurad idag?
Jag personligen tycker 1 april e en ganska jobbig dag, tycker inte om när folk ska försöka luras o hålla på. skit lamt faktiskt. så finns de alltid nån som går över gränsen med. men inte idag faktiskt, inte ännu iaf.. jaja..

Igår var jag som ni vet med anna en sväng till borås.. började med att anna gjorde ett sånt där implantat (typ piercing ni vet fast bara en plutt) som hon iaf satte bredvid ögat, asfint blev det. veeerkligen!! har före o efter bild på det som kommer läggas om snart. höhö. men sitter på jobbdatorn nu så har inte hunnit fixa de ännu. men de kommer de kommer!
Sen efteråt åkte vi till sara o drack kaffe o åt mackor. gott o taack.:) satt där en stund o tjötade sen bar det av hemåt. hemma runt halv nio eller nåt, så de blev dator o tv o sedan sömn.. 2 fast 2 furious såg jag om nån e intresserad.hehe..

Nää, nu ska jag på möte,villebara hinna med en liten uppdatering. hej hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0