långhelg! ! ! !

Och sjukt dålig uppdatering här..
MEN, när det är så här sjukt fint väder så har jag ingen lust o sitta o blogga. tråkigt kanske, men sant. man vill ju bara vara uuuute hela tiden. SÅ SKÖNT!!!

I Tisdags skulle jag och baby åka ut på sjön o fiska.. när jag kommer för att hämta honom, så står han o donar med nåt.. MED MIN NYA RULLE OCH FISKESPÖ :D glad jag blev elelr. haha. aldrig haft ett eget spö innan, men nu har jag, o de va sååå fint. HAHA!;)
Så igår stack jag iväg o fiskade utan baby.. nu kan jag ju. gött :D haha.. inte för att det inte är kul med honom, men ja, ni förstår.. Så jag o Lollo stod o kastade en stund i MArieholm, nice nice! (och twiggy med får jag inte glömma, http://chanaeggmaan.bilddagboken.se)

Idag är det Torsdag, och idag börjar långledigheten. Så jäkla gött.. Sigges premiär idag med, alla ska dit verkar det som. Men iiinte jag! JAg HATAR siggespremiärerna, SÅ JÄÄÄÄÄVLA MYCKET FOLK!!! jag blir galen.:)
Imorgon blir det Halmstad iaf, partaaj. ska bli kul! :) Hoppas vädret är nice så kanske man kan ta en sväng till beachen med.. eller, syrrans baksida funkar väl med ganska bra visserligen.. .

Nähe, nu ska jag ut o pissa med två små hundar. HUHU!-hej!

 
grancanaria -tror jag försöker se snygg  ut eller nåt? haha!

Kommentarer
Postat av: hannis

Försöker? Du ÄR snygg. Hö hö :)

2009-04-30 @ 15:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0