Måndag och helgen som gått!

Har vart en vääldigt skön helg.

Fredag
, åkte till vmo och fixade allt som skulle fixas. åkte hem till baby o fixade mig lite, och sen när han kom hem från jobbet hoppa vi in i taxin o iväg mot hörle. -till jocces syster Helena med familj. mycket trevlig kväll!
ringde taxi o åkte hemåt igen vid 22-23 nånting, in o tog på oss jackor o så, o sen gick vi ut på en promenad i stan.. förbi utanför harrys o tjöta lite me folk och så avslutade vi promenaden med en kaffe vid den där street church bussen..hehe.mysigt iaf..:)

Lördag. Jocces andra syster, Malin, kom till värnamo. när jocce slutat jobba åkte vi till deras farmor o åt mat, mm så jäkla gott. sen vidare till herrestad, jocce o hans pappa la i båten o bryggan i sjön medans jag, malin och deras mamma låg på soldäcket o solade. fy fasen så härligt det var, såå varmt o skönt. kändes verkligen som värsta sommardagen när man låg där. GÖTT!!
Jag åkte hem en runda, för att köra Fredrik o co till Bredaryd, dom skulle på whiskey och ölprovning. hehe. sen åkte jag till herrestad igen där de blev grillning och återigen grymt god mat! runt 8 åkte vi hem till baby igen och däckade i soffan i stort sätt på en gång. himla skönt!

Söndag. Var en ganska dryg dag. jag var pigg o jocce va slö. vi åkte iaf en runda i stan och jag fick nya skor av baby. taack.:) sen hem o dryga nån timma igen tills vi satte oss i bilen för att åka mot jkpg. hämtade upp  malin och sen åkte vi vidare för sushi. en besvikelse denna gången, synd! köptes massa godis o så iaf, och sen gick vi till filmstaden för att se fast & furious, shit va bra dom filmerna är! gillar verkligen dom grymt mycket, och den här  var ju minst lika bra som de andra  - om inte bättre!
Åkte hemåt igen så var hemma i vmo runt 9, blev en runda på burger king när vi kom fram, o sen åkte vi till baby, o däckade i soffan igen. haha..

Måndag. idag är det så jääkla härligt väder. vad händer? :)



http://chanaeggmaan.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Dom är skiitsöta, och galet bekväma att gå i =) Jag fick 20% rabatt på mina med för det var en liiiiten fläck på dom (nu är det massor - dom är ju vita lixom).

2009-04-06 @ 15:01:20
Postat av: Frida

lät som en bra helg ;)



Länge sen man såg dig nu bruden!



Ne nu ska jag ut och gå en runda i solen



Puss o kram

2009-04-06 @ 17:53:56
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0