Påsk!!

Japp, påsken närmar sig med stormsteg.eller ja, man kan väl nästan säga att det är påsk idag? jaja, whatever.:)

Ikväll blir det umgänge med fina brydar i anderstorp. trevligt, mycket trevligt!
Imorgon blir det herrestad i stort sett hela dagen tror jag? fiske o häng o sånt som står på schemat..
Lördag, PÅSKAFTON FFS! huhu.. Blir de grillning o lite partaj i Österskog (eller minns jag fel på namnet?,hmm), ska också bli himla trevligt faktiskt. yeaaii.. ja, det är väl det jag vet för tillfället, och det är så läget ser ut just nu.. huhu.. kul iaf!

Hmm..idag ser vädret lite halvdant ut.. i morse va de regn, sen blev de fint.. o nu ser de lite halvmulet ut.. hoppas de blir fint framåt eftermiddagen/kvällen!
Nu ska jag nog ta mig en bit mat.. Om vi inte hörs tidigare så önskar jag er alla en glad påsk, o kom ihåg o njuta ordentligt av denna långhelg!! tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0