!!!rubrik!!!

Mmmhm!

Onsdag.. Onsdag, jaa, redan Onsdag! Skönt skönt skönt, mitten av veckan - snart helg igen. huhu.:)
Imorgon fyller mammsen år, plus typ 10 till man "känner", sjukt många på en o samma dag faktiskt. Grattis till er alla om jag glömmer bort o säga de imorgon!!.;)

Idag..ska baby o jag åka o golfa - första gången någonsin för min del. ska bli spännande! tänkte göra det redan igår, när lollo var här o fick mig bli sugen på det - men så var vädret så tråkigt så väntar med det tills idag ist.. skoj! tror jag..hmm

Nää.. fortf idétorka på uppdateringsfronten,, meen, jag är hungrig.. o ja, just det, igår fixade jag allt till trajet.:D skönt o ha de gjort! :) öhh.. jaa, nää nu ska jag kika vidare en stund till, o snart är det hemgång!
Eeen mycket trevlig Onsdag allihopa!!



Bjuder på en bild från Jönköping förra sommaren..full o
glad efter ett X antal tequila på raken. hmm.men skoj var det!
(jaa, det fattar man kanske med tanke på att jag har jocces keps på huvet;))


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Ja men det är ju lite så... man läser massa bloggar men är sjukt dålig på att kommentera...

2009-04-16 @ 04:14:06
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0