själviska människa

..är du sur så ska alla vara sura, är du glad så ska alla vara glada - o är det inte så så bryter helvetet lös.

Om jag är sur, låt mig vara då för fasen, behöver inte provocera så de blir ännu värre. o vet du vad? jag är faktiskt inte sur när du inte är i närheten, men du har sån jävla aura som får folk o trippa på tå, allt ska vara på dina villkor hela jävla tiden. och jag är så jävla trött på det.

och innan du börjar klanka ner på folk, ta en titt i spegeln o rannsaka dig själv ordentligt. lyssna på hur du tilltalar folk o hur det mesta som kommer ut ur din mun låter. sen, sen kan du börja snacka.

du äger inte världen, fatta det o kom ner på jorden

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

det låter som en person i mitt liv det där.. - Jag hatar när det är sådär. Att 1 person ska styra hur alla ska må liksom.

2009-04-08 @ 15:28:17
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0