Börjar med en bild...


Detta hade kunnat vara jag för fem minuter sen!

USCH vad varm jag är nu! Puh..
Har precis städat kontoret, till o med dammsugat o skurat. PUH! Men nu är det gjort iaf och det är gött!


Fick ett sms från baby imorse, flyget hade gått bra och idag var de asfint väder så dom skulle ta sig till playan.. inte helt fy skam att deras hotellrum var över 200 kvadratmeter stort också.. hmm.. avis? neej inte alls! Hehe.. Nä men det är kul att han har det bra. fan va surt om det hade regnat och att dom hade bott i ett råtthål ist, eller hur? Hoppas han passar på o njuter ordentligt nu! <3 <3 <3

Annars vet jag inte vad ja ska skriva? Kollade igenom de flesta The City avsnitten av säsong 2 igår, har inte hunnit med det än.. Så det var kul o komma ikapp igen. ÄLSKAR när man har hur många avsnitt som helst att glo på, HATAR när man bara har ett o det tar slut så jävla fort. man vill ju se meeeeeer! haha..
Kollade också igenom Paradise Hotel avsnitten jag missat, skönt o va ikapp där med.:) Känns konstigt att jag hann se såå många avsnitt serier på en dag, är van vid att aldrig "få" glo på sånt ju. Såna serier är det värsta Jocce vet, och är man då med honom dagligen så blir det ju inte att man sätter sig o kollar själv heller.
Så det var kul.:)

Frågan är vad man ska hitta på idag? Kanske finns nån annan serie ja kan kolla på..haha.. Tips någon?;) ..Fan att The Hills visade sitt sista avsnitt för denhär säsongen förra veckan.. Faaan så surt..
Eller så kanske man inte ska dega i soffan hela kvällen, utan man kanske ska ut o hitta på nåt med nån? Men vaaad och vem, känns som ingen orkar göra nåt när man jobbar/pluggar hela dagarna liksom..o så är de ju inte direkt inspirerande väder ute heller...blir ju inte direkt sugen menar jag! Jeje, vi får väl se va som händer..

Näpp, nu har golvet torkat så nu ska jag sätta saker o ting på sin plats igen. Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag körde en raid med melrose place 2009 förra veckan kollade 11 avsnitt på två kanske tre dagar.. ganska lättkollad serie om du vill ha tidsfördriv!

2009-12-09 @ 22:08:57
Postat av: Jaana

åh, tack! låter inte som en dum idé:)

2009-12-09 @ 22:28:55
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Postat av: sneki

oohh va du är duktig :) du kan fortsätta städa här om du vill :P ahhahahah (A)

2009-12-10 @ 10:46:55
URL: http://ssneki.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0