LA Gigolo

Blev fasiken inget parken för mig i lördags. fan va tråkigt-jag som hade sett fram emot det! Men men, vad gör man? Får ta igen det nån annan gång ist, o köra dubbelt så hårt ist? Yeiii!

Iaf, jag o baby var hemma hos mig ist. Tittade på LA Gigolo med Ashton Kutcher

Den var helt ok faktiskt! Har man ändå inget för sig så tycker jag absolut att man kan se den.

Sen såg vi nån annan film också, eller a, han satte på filmen och jag tog fram laptopen ist.;) verkade SKIT, och verkade som ja hade rätt i och med att filmen stängdes av efter halva.. hehe
Med andra ord blev min lördag vääääldigt mkt lugnare än förväntat.

På söndag morgon ringde jocces syster helena, och bjöd in oss på lunch/middag i hörle. Det tackar man inte nej till! Så vi åkte till Värnamo, så jocce kunde förbereda lite inför Dubairesan imorgon, och sen vidare till Hörle.. Mycket trevligt! Efter det åkte vi till Jocce igen, efter en dryg timme fick jocce idén att åka till Gnosjö ist, så de gjorde vi.. Hmm.. Aa,, vanligt söndagschill hela kvällen lång, me like!


När jag slutat jobba ska jag till VMO och lämna väska o lite krämer o sånt till baby.. o sen ska jag bara mysa med min baby heeeela kvällen lång!
Han åker ju till Arlanda tidigt imorgon bitti, sen till Dubai som sagt. FAN VAD KUL! ! ! Åhh.. Hemma igen på Måndag iaf, och baby, jag vet att det finns maaassor med shoppingcenter där såå.. fina presenter va?;););) haha!

O Fredag-Söndag åker jag ju till Estland, ska faktiskt också bli sjukt kul. Men det känns ju liiite tråkigt när man har Dubai o jämföra med liksom.. haha.-

Nähee.Nu ska jag fixa det sista för idag.. ha en trevlig måndagseftermiddag/kväll!!!


PS. Kanske inte så roligt inlägg MEN ni behöver ju faktiskt inte läsa. Och ni som säger att man inte kan skriva blogg för sig själv, FUCK YOU. JAG skriver faktiskt just för MIG själv, För att JAG ska kunna kika tillbaka om ett tag o se vad som hände då o då. Tycker det är skitkul att gå tillbaka till gamla inlägg man skrev för några år sen.. Och då är blogg faktiskt jääävligt smidigt då det går så snabbt att skriva ner det man vill ha sagt och lätt att hitta perioden man vill läsa om.
Självklart skriver man ju ibland för läsarna också, men först o främst skriver man ju faktiskt för sig själv. Så om min blogg är trist, don't read it -  jag har inte bett er och har aldrig heller påstått att just min blogg är till för underhållning. Eller hur? OCH sist men inte minst.. Vissa människor tycker faktiskt det är kul att läsa om ANDRAS vardag. De flesta människor som inte är så jävla insnöade i sig själva iaf.


Kommentarer
Postat av: sneki

Har med sett L.A gigolo .. tycker den va helt oke .. men jag förväntade mig mycket mer :)

2009-12-07 @ 18:20:21
URL: http://ssneki.blogg.se/
Postat av: Minna

Håller med dig om dit Ps inlägg!!! Trött på folks klagande. Fan så mycket roligare att snoka runt bland andras vardagar än läsa dessa jävla tråkiga mode bloggar som det finns allt för mycket av!!!

2009-12-08 @ 13:54:25
URL: http://ommittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0