Vinter!

Det är ju fasiken vinter där ute. BRR! Hoppas det kommer ordentligt med snö också om det ändå ska vara så jäkla kallt. O nu menar jag inte blask, utan ordentlig jävla SNÖ!

Nu i helgen verkar det som jag ska med kjell på partaj, o sen vidare till parken där "maskinen" tydligen ska vara.. haha.. min första reaktion var: vilken jävla maskin?! o sen fick jag ju självklart reda på att det är dom som sjunger "alla som inte dansar är våldtäcktsmän". Jeje, hade ja iiingen aning om. hehe.. Ska bli väldigt kul iaf.:)

Malin, Kjell & Jag. Slutet på -07!

På Tisdag nästa vecka,(8dec) åker baby till Dubai. Fatta vad coolt eller. Åååh, inte alls avis.;) Hehe.. Han ska iaf dit med sin far & janne, fiska osv. Dom kommer få sjuukt kul!
MEN, jag ska ju faktiskt på kryssning till Estland nästa helg (11-13dec), och det är väl inte fy skam det heller!! ;) haha..
Och snart blir det Idre också..skoj skoj..sen jul.. och, nyår?! shit.. vad händer på nyår gott folk?!
..känns som det var för en månad sen elelr två vi var i halmstad o firade nyår... men men, tiden går, riiktigt fort.

Nu; back to work!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kjell

Hahah bra koll Jaana :P Fin bild! Ja..nyår!! Vad händer

2009-12-02 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0