YEIIIIII

Imorgon åker viii, fan va kul det ska bli. Så jävla roligt/skönt o komma iväg härifrån ibland o se lite annat. Gnosjö är inte alltför spännande;)

Frågan är ju bara nu vad fasen man ska ha på sig?
Och, vågar jag ha mina 13cm chockrosa klackar när det är jag o familjen på julbord på en finlandsfärja?;)
(Känner att det kanske blir lite too much, plus att jag nog blir typ 3 huvuden längre än alla andra isf.. förutom fredrik då förstås haha;)
Jeje, we'll se, ingen stor grej, bara jag som funderar lite. hehe.

Vet att jag lagt in en bild på dom tidigare, men det var från hemsidan dom köptes från. Plus att det är så jävla svårt o få en bild som gör skorna rättvisa eller vad man säger. Dom är finare än vad dom ser ut på bild, lovar! och ser faktiskt mkt högre ut o verkligheten också..hmm

Nu ropar chiiiefen, dags o gå. hej!


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Det är aldrig too much med snygga skor ^^

2009-12-10 @ 11:23:26
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0