Yesterdaaay

Igår var en riktig spontankväll. Började med "lite" vin (jag o minna råkade visst dela på nästan en hel baginbox) hos Minna med baby.. Efter nån timme kom arvid, o efter det även tommy.
Jocce o arvid drog vidare, och efter ett tag drog vi andra till Harrys.
Eller..Tommy o minna drog på en sista förfest, men de lät inte så spännande så jag gick till harrys själv haha.. tjötade lite och sen fick jag för mig att åka vidare. Hämtade baby, och sen fick jag för mig att åka till harrys igen... baby drog då hem och jag kan inte säga att jag blev speciellt långrandig på harrys heller. Hemma mellan ett halvtvå..
Åt, drack o la mig. Skönt!


Moi, hos minna igår.

Vaknade runt tio idag när jocce skulle gå till jobbet, kändes ganska jobbigt första kvarten elelr nåt, men så gick jag o tog mig ett varmt bad och efetr det var jag huuur "pigg" som helst, inte bakis alls. SKÖÖÖNT!

Gick o handlade kyckling och sen gick jag till butiken och åt och underhöll baaaby. Vi ett när han stängde åkte vi till gnosjö o här e vi nu. mysigt.

Ikväll hoppas vi på parken! hej så länge

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad snygg du är i lugg!! :) min lugg är cp :( Puss

2009-12-05 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0