Bio & mys

Äntligen Fredag igen! Hääärligt väder, får nästan lite vårkänslor trots snön.:)
Ikväll ska jag och baby till Jkpg igen och se Valkyria, och äta middag på den mysiga restaurangen vi hittade sist. ska bli himla trevligt :D <3 <3

Gjorde  bananpannkakor till lunch precis.. hmm.. blev inte så gott som jag hade hoppats på :S men det berodde nog på att jag inte hade nån sylt, så fick ta frysta vanliga jordgubbar o tina upp bara.. bättre än ingenting, o mätt blev jag iaf.:)

hmm..vad ska jag säga.. idag är det fredag! weehooo!!;)
haha..ha en trevlig helg allihopa, för det ska iaf jag ha. :)




ps.. skrivit på facebook o på bdb, men icke här.. nästa Torsdag, ska jag och Janika flyga till Finland. ska bli för jävla kul! :D Är ju såna skidhoppstävlingar i Lahti den helgen,(är de vm eller em eller va de nu är) så är sjuuuukt mkt folk ute på stan. så dit ska vi o röja :D hem igen på Söndag, och då lär man ju inte vara lika pigg;) tjing!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahha va kul att flyga till Finland sen :) ja vill med åka någonstans!

Men de blir Thailand nästa år någon gång.

Hoppas du får en bra helg!

Puss o Kram

2009-02-28 @ 08:42:18
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0