=)

Idag är en bra dag, kommer sluta lika bra - det känner jag på mig. -you make me happy

Helgen som gått var trevlig.
Fredag - jag och baby åkte till jkpg för att gå på bio. åt mat på en mysig restaurang bredvid före. sushi o asiatisk buffé + mongolisk buffé. Mmmmm, gott! Sedan blev det Friday the 13th, heelt ok! sen hemgång och mys, MM

Lördag, jag åkte till Halmstad till Alexandra och firade minna som fyllt år.. yeaa, trevlig kväll!

Söndag, tiiiiiidig hemgång. hämtade upp  baby, åt på McD. Sen hem och lyfte inte ett finger på heeeeela dagen. En jävligt mysig dag helt enkelt! mm.

Måndag. Åkte till Värnamo, för att hälsa på farbror på sjukhuset. han fyllde år, grattis!
hann med lite mat hos baby innan också. gött gött.
när jag väl kom hem var jag sjuuukt trött. så blev en liten siesta på soffan, tills lilla jooocce ringde o väckte mig vid 6 o sa han skulle komma. very very nice! vi lagade lite mat o ..ja, som vanligt, bara slöade o mådde bra. YEPP!


Bara Tisdag idag., men planerna för helgen är nästintill spikade redan.
Fredag, bio och middag igen. myyyys!
Lördag, upp till isaberg och åka heela dagen. himla kul faktiskt.
Och OM man inte är alltför trött på kvällen så blir de förferra hos Anna o sedan utgång. men, det får vi se på Lördag om man orkar med.:)

Näää, nu ska jag förbereda lite för mina "möten" och sedan få lite annat gjort. Mmmm, hej hej!

Kommentarer
Postat av: Marie

Då kanske ni träffar på mig på lördag... :)

2009-02-25 @ 11:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0