Haha, damn.;)

Jaa, vad ska man säga.. Helt sjukt....:)

Torsdag idag. Känner mig lite bättre faktiskt - skönt det!
Igår blev det väldigt lugnt faktiskt, massa tv och en liten promenad på det. gött o komma ut o röra på sig lite iaf!

Idag vet jag inte om jag och Anna skulle upp o simma? Om inte - så gör jag det själv isf. eller om de bara blir en promenad isf.. hmm. jaja, vi får se sen.:)
..Måste iaf åka och köpa pärmar, och en ny bläckpatron idag. skjuter upp det hela tiden ju, så idag har jag bestämt får bli the day! efter mina möten SKA jag göra det..haha.hmmm..

Helgen då? Närmar sig med stooooora steg! Fredagen blir lugn skulle jag tro, och som det ser ut just nu så blir det universeum & gbg på Lördag.kanske bo på hotell o ha trevligt. mmm, men vi får se. beror på lite, så får se där med.
Nähe, nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga.. ska skriva ut lite papper o förbereda lite.. yea. ha en bra.. Torsdag!



och sara, du får mer än gärna "snoka" på min blogg.;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0