Havregrynsgröt

Sådär, nu är frukosten äten. Mm, gott!

Har fyndat en tunika och ett par jeans, 250 kr allt som allt, inte dåligt va?;) hehe. Johanna hade köpt lite kläder som hon inte var nöjd med, så jag fick ta dom ist. Gött, aldrig fel med lite nytt, speciellt inte när de e så billigt.:)

Som sagt.. i fredags var jag i Värnamo.
Började med förfest hos Alle, med Minna & henne. Sedan kom 3 pers till, så vi drog vidare till en annan förfest, o därifrån vidare till Harrys. Jag hade faktiskt väldigt skoj! Kul.

Lördag, både jag & jocce var sjukt sega/bakis. vid 12 lagade jag iaf lite mat, åt, la oss igen.. Mamma & pappa kom på besök och strax därefter kom JOhanna & Meja. Satt och pratade en stund, och sen tvingade jocce in mig i duschen.. skulle till Herrestad o vara hundvakt till Jazon..hehe.
Kom dit vid 3 kanske, och sen gjorde vi inte allt för många knop på hela dagen.. Låg och mös framför tvn bara.. hehe.

Söndag, jävligt sega då med, trots att vi kommit i säng väldigt tidigt kvällen innan..
Hemma iaf runt halv ett kanske, åt och la oss ner igen. hahah.. efter en timme/två åkte vi o handlade, och sedan började jocce fixa med mat, bjöd ner familjen där uppe också. treevligt.
Sen blev det mycket ps3 spelande, osv osv osv.. inget speciellt alltså..

Idag, inga planer alls hittills. Jobb, sen får vi se..

Nää, back to work. ha en trevlig Måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0