Hmm

Imorgon är det Fredag. Hur skönt är inte det då?
Då ska jag till harrys, ska köpa en flarra tequila (och anna, den ska vara tom innan vi åker;) haha..
-ni som känner mig vet att jag AAaaaaalltid drack tequila förr, alltid alltid alltid. Men nu på senaste har jag blivit riktigt dålig på det.. wonder why`? Iaf, så har jag haft ett sjukt sug efter det i några veckor nu, så, nu får de nog bli dags va.:P inte själva tequilan jag gillar, utan kombinationen med citron - bästa som finns nästan.haha. o sen att man blir full o glad av det är ju inte fy skam.:P
(HAHA! hur alkobalko lät inte det där då;))

Lördag vet jag inte ännu om jag ska till Halmstad och lillasyster (lutar åt det) , eller om jag ska med Anna till Borås & Sara. hmm, det får tiden utvisa helt enkelt!

jeje, lite uppdatering. dock kanske inte det alla som läser va ute efter;P
nu beverly hills! hej.



Var någon som glömde skriva namn när den lämnade kommentar i förra inlägget.. vem var det..?

(och sen vill jag bara tillägga angående förra tillägget, att jag bryr mig inte om att folk är inne o "snokar", jag har en blogg så det får man ju räkna med.och självklart är det bara kul om folk faktiskt läser det man skriver.. men det jag stör mig på är att folk inte vågar stå för det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0