Tack för alla tips:)

..både här och på facebook, ang naglar. fick massa tips så ska kika runt lite. huhu.

Idag är det Fredag. oh yes! blir en tripp till jkpg skulle jag tro, bio o så ikv..-som det ser ut som just nu iaf.
Imorgon blir det inget gbg iaf, buhuu.. typiskt att nåt annat alltid ska krocka med ens planer..typiskt typiskt. men men, bara göra det nån annan gång, inget mer med det.:)

Fattar inte vad det är med mig, jag bara fryser och fryser - heela tiden! ingen annan gör ju det.. hmm.. kanske för lite kläder på mig? men nää, jag har ju typ som alla andra..:S jeje..

Vet ni vad som är fördelen med att bo i samma hus som man jobbar i? Man KAN faktiskt smyga iväg och slänga i en tvätt i maskinen o så ibland;) så jävla skönt att ha det gjort sen när man faktiskt får gå hem helt, då kan man ägna sig åt annat ist.:) Mm.:)
Och vet ni vad.. jag funderar på om jag ska vara såå lat att jag går in till mig och hämtar hit min smutsdisk..HMM.. får man göra så? Jag har ju faktiskt ingen diskmaskin där.., och.. det finns ju här-..;)

Jaja, nu ska jag iaf dona lite med annat, sen får vi se hur jag gör. OM jag inte återkommer igen senare idag, så får alla ha en såå trevlig helg, ha det skitkul, verkligen. YEA! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0