Tidsfördriv

Snodde denna från Anna

Är du singel?
Hehe, jadu, vad tror ni?:P

Vad tycker du om kärlek?
Kärlek är bra.

Har du flashat/strippat nångång?
Nja, inte vad jag kan komma på. Men man vet aldrig, Sanja och jag hade en vild period innan jag blev toffel haha

När kramade du någon sist?
Igår

Saknar du någon speciell person?
Ja

 Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
2,

Har du svårt för att bli kär?
Inte när jag väl låter mig bli kär.. men jag är fruktansvärt kräsen, allt måste kännas rätt innan jag låter det hända. typ?

När kysste du med någon sist?
Oj, det vet jag inte:S i helgen säkert. hehe

Ångrar du det?
Nej, varför skulle jag ångra det?

När fick du senast en komplimang?
Idag faktiskt. Av en "kompis" från förr.

Har du hånglat med någon av samma kön?
haha jaa.


HAR DU NÅGONSIN: 

Varit medvetslös:
Näpp.. eller, räknas det om man deckat för man vart för full?:S Länge sen dock.

Gjort något riktigt dumt:
Ja

Gjort nåt olagligt:
Ja haha

Blivit polisanmäld:
Nä det tror jag inte.

Fått din mamma att gråta:
Tror jag inte

Skämts över dina föräldrar:
Haha...

Skämts över dig själv:
Japp

Sagt jag älskar dig och menat det:
Självklart, sånt säger jag inte till vemsomhelst.

Bråkat med din flickvän/Pojkvän:
Japp
Dricker du:
Inte just nu? Men ja

Vilka kläder sover du i:
Olika, men trosor o linne oftast. tror jag? haha, Jocce..?

Vad hatar du verkligen:
Hmm.. kan inte komma på något jag hatar..o varje gång jag sagt jag hatar något på senaste har jag fått höra "hata är brist på fantasi" såå, har slutat säga det.:P haha

Har du varit kär i någon du inte haft chans på:
Kär, nej.

Är du ensam nu:
Ja.

Vill du gifta dig:
Inte nu. Men någongång ja.

Vill du ha barn:
Samma som ovan.


SENASTE PERSONEN SOM: 

Sov i din säng:
J-Flo

Såg dig gråta:
Vet ej. Johanna eller Jocce.

Fick dig att gråta:
Jocce..

Du delade en drink med:
Jocce (han fick halva min öl i fredags, svamp som han är haha. o osugen som jag var.)

Du gick på bio med:
Jooooakim

Skällde på dig:
Vet inte.. Förmodligen J eller pappa:P


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU? 


Gråtit:
Ja

Kramat någon:
Ja 

Pussat någon:
Nej 

Köpt någonting:
Ja, bensin.

Sjungit:
Tror ej

Saknat någon:
Ja


HAR JAG? 

Digitalkamera:
Ja

Telefon på rummet:
Mobil..

Egen dator:
Ja

Könssjukdom:
nej, har heller aldrig haft.

Husdjur:
nää

Bra kompisar:
Ja, det tycker jag absolut.

Tar du receptbelagda mediciner:
Nej


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det är svårt med hårfärger, man ändra ju sig hela tiden =) Japp jag är från Anderstorp men flyttade därifrån efter studenten. Bor du oxå i Anderstorp för jag känner faktiskt inte igen dig heller, kom bara in på din sida efter att läst Fridas blogg. :)

2009-02-12 @ 21:24:58
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0