Ännu en helg avverkad

Börjar med lite uppdatering ..

Fredag. Jobb. En runda till vmo med Hanna.. sen hem o fixa, städade lägenheten & lagade med, och fixade sen mig själv. Jocce & valpen kom hem, dom åt och sen började förfesten.. jag drog dock ganska fort och åkte vidare till Hanna.-efteråt blev det gnosjöpuben och måste säga att det var faktiskt ganska kul! för att vara gnosjöpuben iaf.:)
Vidare hem vid ett, där det var full rulle med efterfest.. lite folk som satt o snapsade sprit.. uh.. vid 3 typ påminde jag jocce om att han skulle upp om bara några timmar för att jobba. så allt folk drog hem, förutom lille valpen då som skulle sova över.. Vi gick o la oss, men slutade med att Johanna stackaren fick komma ner´, så vid 4-5 fick vi åka en runda till värnamo.. heh..kul!

Lördag. Min klocka ringer vid 8, för att väcka jocce.(hans funkar ej) .han går inte upp på en gång, så slutar med att han missar bussen som gick halv 9. (brukar gå 9.05, men i och med att de va lördag så var den visst framme 9.05 ist) Jobbigt värre.. butiken öppnar 10, och nästa buss/tåg gick inte så den var framme förrän 11 nåt.. såå, jag fick dra mig upp ja med (trots att ja inte kommit i säng förrän vid 5-6). Duscha, packa grejer o sen iväg. SKulle ju nämligen hämtat jocce vid 13 när han stängde, och sen åkt vidare på fisketväling i herrestad, men  tyckte det var onödigt att åka fram o tillbaka så stannade där o väntade ist..
Vidare till herrestad som sagt, för fiske o grillning osv osv.. Trevligt, men kunde vart bättre väder! usch usch..
Stannade kvar hos hans föräldrar och åt middag, hemma vid 19, och sen ner i soffan..:) tittade på tv, somnade och vaknade emellanåt, men sov vidare tills dagen efter sen.. hehe.. mys..

Söndag. Vaknade upp i sängen, av att jocce drog i mig. han ville till jönköping/a6.. haha... såå, upp o hoppa (klockan var 11 eller nåt var inte så farligt att gå upp då;)
Åkte dit och mös där i ca 4 timmar.. Jocce åt en jävla massa.. oj oj, aldrig sett någon äta så mkt/ofta innan. haha, sötfis.
Hem igen vid 17-18, och sen blev det mys i soffan med nya filmer som jocce köpt. sen somnade vi gött runt 23.

Måndag. Idaag. Jobbar. Efteråt ska jag "hem" haha, och plocka lite o dammsuga..lika bra o få de gjort medans de bara är lite.. blir så jävla jobbigt/tråkigt & tar tid om man låter de bli föör mycket. yeeaiii..
Nähe, nu kommer de visst besök. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0