Detox.

Goddag goddag!


Börjar med lite uppdatering om helgen då.. Fredagen började med att jag tog bussen till värnamo för att möta upp baby som st'ängde affären vid 18. gick till noah och satt där ett par timmar o drack lite o så.. sen vidare till jacke & jennifer,. Ett par timmar där med, sen blev det harrys konstigt nog. hade verklgien ställt oss in på att inte gå dit alls, jag hade ju jeans o lång kofta - kul! haha. men så blev det iaf och det blev en trevligt kväll allt som allt. Japp.

Lördagen började med att jag hoppade på bussen hem igen, och Jocce åkte till affären för att jobba i tre timmar.;) haha.. inte så kul..
Jag gick hem o mös med Johanna & Meja.. och halv ett hoppade jag in i bilen o åkte och hämtade hem baby så han slapp vänta på bussen en timma också.. blev en sväng förbi mcdonalds, och sen blev det inte många knop gjorda på resten av hela dagen.. låg i soffan under våra täcken heeeela dagen/kvällen & natten faktiskt. haha..

Söndagen började likadant, men sen tog vi oss i kragen o grejade lite.. åkte sedan till Bambu med Hanna & Johan på kvällen. blev en plankstek för mig, så jäävla gott. men fasen så mätt man blir efter knappt halva..:S hehe..
Efteråt åkte vi hem igen och.. ja..satt vid datorerna och framför tvn? haha..otippat.. men ibland får man faktiskt bara vara..:)

Måndag igen, början på en ny vecka..
Idag har jag startat mina detoxveckor med biodrain. ska hålla på minst 2 veckor, sen får vi se. spännande spännande.. man rensar ju kroppen alldeles för sällan (faktiskt aldrig gjort en ordentlig utrensning tidigare) så känner det är på tiden nu..:) tänk vad mycket skräp man stoppat i sig under åren. usch usch! Jaja..
Snart är det dags för lunch hos mamma. blir kyckling i senapsås, med potatis tillagade i ugn & sallad till det. Mmmmm så gott. :)

Såå, nu blir det liite jobb innan det är dags för att åka. Ha en trevlig Måndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Lät som du hade en toppen helg ju ;)

Sj var det lugnt, fredagen var mys med mat hemma och lördagen var vi hos Hanna & Johan en sväng.Satt och tjötade och åt lite :D

Gårdagen var rätt lugn, hade boxningen på kvällen bara :) Åh har du börjat med Biodrain då får du rapportera hur det verkar. För har funderat på det själv.

Puss bruttan

2009-01-19 @ 17:20:03
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0