Hej!

Fredag idag, gött gött;) Imorgon blire Borås med Anna, Sara har inflyttningsfest! Ska bli skoj :)
Annars finns de väl inte mycket mer o säga.. jobbet började i Onsdags, så nu e de som vanligt igen. . .

Btw så har baby öppnat fiskebutiken nu, så jävla kul för honom. huhuhuu.... NICE. så åk o handla fiskeredskap på BOTTENNAPPET i Värnamo allihopa! :D

Hmm..... fan, minns inte när jag uppdaterade sist? så vet inte alls vad ja berättat..
I måndags var ja iaf på parken med anna&sara, riktigt lyckat faktiskt. läääängesen jag hade ens lite skoj på parken! SÅ det var Kul.:)

5 mars åker jag&baby till fjällen med hans familia, ska bli så jäkla roligt! som tur var gick det att boka om, skulle egentligen åkt i februari, MEN, kom sedan på att Meja ska ju ha sitt dop då..o de kan man ju inte missa såå,,tur att de gick boka om, annars hade ja fått skippa det.. trist..

Nähe.. Nu ska jag ta o jobba lite, o svara på typ 100 mail. fun..höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0