Pimpat!

Kom på att jag glömt visa att jag pimpat min iPod & mitt nintendo DS. höhö!


Rosa bling! vad tycks? haha.. fast de va cpsvårt att sätta dit dom.. på iPoden iaf, ,för de va ju så smått.. yeye.. så blev iaf resultatet och jag är nöjd.;) taack snälla baby, du vet vad jag tycker om.:) (förutom blinget så fick jag knallrosa hörlurar från scullcandy också, sjukt fina och matchar ännu bättre.:)

Från det till nåt annat.. sitter o jobbar, och fryser som en liten gris, fast att huvudet är asvarmt.. tror jag börjar bli sjuk igen? känns som det iaf.. sådär feberkänsla eller så.. not very fun.. fatta vad jag vart "sjuk" många gånger dom senaste två åren eller.. damn.. helt sjukt, var och varannan månad är det nåt!

Nähe..återkommer Kanske senare. ha en fortsatt trevlig Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Taack, så mycket!

Ja han är så himla fin, är så avis på dej som få ha ditt syskonbarn så nära..

2009-01-27 @ 20:23:28
URL: http://maalmen.blogg.se/
Postat av: Kattis

Nice bling ;)

Alltså parken va roligt pga folket jag umgicks med.. det va lite folk denna gången med.. lite trist att det blivit så lite folk.. undra om rosenström kanske lockar med nu i helgen, annars är det nog dags att ge upp parken helt snart ;)

2009-01-28 @ 03:07:26
URL: http://allaboutkattis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0