Shooes

Igår blev det som sagt en runda upp till Jönköping. Blev lite småsaker handlade, mest av allt blev jag nöjd med mina nya skor från h&m (!!). En bild på dom nedan, men måste tillägga att dom såg grymt mycket bättre ut i verkligheten.(bild tagen med mobilen) 
Höga som fasiken men ändå assköna att gå i.. mm, billiga med.. nöjd.:)

 hmm.. nää, dom ser verkligen inte alls fina ut på bild, varken höga eller snygga.. Meen, det är dom:P


Jag som har haft ont i ryggen (svanken) dom senaste dagarna, har haft sjukt svårt för att gå, speciellt om jag suttit precis innan.. Så snacka om att jag hade ont när jag gick runt på ikea/a6 i 4 timmar igår.. aj aj.. blev lättare och lättare att gå, men var så jävla spänd i ryggen sen ist, typ mjölksyra/träningsvärk om ni förstår vad jag menar.. så fatta om det var skönt att sätta sig i bilen och åka hem sen.. Mmm..
Dock känns ryggen mkt bättre idag, så det lönade sig nog o plågas lite igår!
Jaja, nog om det.

Idag är det FREDAG! lycka.:) Vad som händer idag har jag ingen aning om ännu, blir förmodligen ganska lugnt, fast jag är ju ganska sugen på att ta mina nya shooes ut på en "dansrunda"..;) hö hö .. och så vet jag inte om valpen skulle komma och hälsa på oss ikväll? hmm.. fast det gör nog inget om jag inte är hemma förstås.. Jaja, någon som ska göra nåt kul? tell me..

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah de var trevligt i fredags :) hittat på annars i helgen då bruden?

Puss

2009-01-25 @ 21:03:01
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag åkte en sväng till Jkpg och handlade lite i lördags ;D hade dock lite skallebak hahaha

Men ja hade kul i fredags, för att vara gnosjöpuben :D

igår var det boxning, du ska inte börja??

KRAMIS

2009-01-26 @ 18:35:49
Postat av: Frida

Jag åkte en sväng till Jkpg och handlade lite i lördags ;D hade dock lite skallebak hahaha

Men ja hade kul i fredags, för att vara gnosjöpuben :D

igår var det boxning, du ska inte börja??

Puss

2009-01-26 @ 18:36:20
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0