Storhandling!

Det var vad det blev igår.. jag åkte o storhandlade, det behövdes!  ..sen lagade jag laxsoppa lagom tills baby kom hem från jobbet. Mmm, är ju så jäkla gott! Gjorde ett stort lass, så kan äta av det idag med..;) Annars så mös vi bara resten av kvällen. inte fy skam det!
Btw har jag fått massa virus på min dator som jag inte lyckas få bort.. laddade ner lite gratisprogram som skulle ta bort dom visst, men funkade ju inte.. tog nog bort lite med långt ifrån alla..har ju flera hundra trojaner..usch.. tips, någon?

Idag har jag ännu inga planer, men blir nog lugnt. känner mig jäävligt seg faktiskt. trött o så.. frusen..och en konstig känsla i huvudet.. maybe getting sick, iigen! uhhh


Nu, back to business! hej

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hellu, yes det har jag ;) roligt när man upptäcker att det faktiskt är rätt många som har blogg .. Allt är bra med mig, sj? kram kram

2009-01-27 @ 11:16:02
URL: http://allaboutkattis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0