Tisdag..

Men guud vad dålig jag blivit på att uppdatera. fy så tråkigt. Jaja, ska försöka komma igång igen.:)
Nu är det som sagt tisdag, och tycker faktiskt det är skönt att vardagen kommit igång igen (visserligen förra veckan, men ändå).
Dock händer det ju inte så mycket nu, och det är ju inte det roligaste. men men,ganska skönt ändå.. såå,, annars då.. har kanske några stora förändringar på gång, men det tar vi om det blir aktuellt. höhö..

Fasen, vet verkligen inte alls vad jag ska skriva längre? :S
Jocce trivs med sitt nya jobb, och det är ju verkligen hur kul som helst. =)
öh..
Nää.. back to work. ska försöka hitta lite inspiration så kanske jag uppdaterar lite senare under dagen..we´ll see.
Ha en fin dag iaf! hej.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tjenis tjejen!

hoppas allt är bra efter alla ledigheter :)

Jag har utmanat dig på min sida :)

Pussen

2009-01-13 @ 20:59:52
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: AKjell

Meh jag är ju nyfiken..vadå för stora förändringar?? :D Tell me, tell me, tell me!

2009-01-13 @ 21:55:01
Postat av: AKjell

Meh..jag är nyfiken, vadå stora förändringar? Tell me! :D

2009-01-13 @ 21:59:20
Postat av: isabelle

Vilket fint linne du har på dig i din header Vart har du köpt det ? :)

2009-01-13 @ 22:08:28
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0