Torsdag eftermiddag

Goddag goddag!
Sitter fortf. på jobbet. har fått klart årsavslutet (som krånglat för mig) idag med,sköönt!
Har vart helt inne i arbetet så har missat lunchen idag, ni som känner mig vet att det iiiinte är likt mig.;) haha.. men tro det eller ej, så är jag faktiskt inte hungrig heller.. jaja.

Råkade somna till i soffan igår, vaknade halv sju och fick panik.. skulle diska o laga mat innan jocce kom hem ju(brukar komma sju) stressade iaf upp, satte igång..Efter ett tag kollade jag mobieln för att se va klockan var (så jag skulle veta hur länge riset skulle koka) jaa, då ser jag att jag fått ett mess om att han kommer lite senare.. åh.. så typiskt mig.. haha..
Men gjorde inte så mkt, hann inte mer än att äta upp precis, o då kom han.. Men ändå, hade ju inte behövt stressa som en toka för det..:)

Idag har jag inga planer alls.. däremot så ringde alexandra igår (förrgår?) och sa att hon o minna skulle komma till värnamo i helgen o frågade om jag skulle med till harrys på fredag. såklart, aslänge sen sist ju. ska bli kul!

Nää, nu ska jag göra lite nytta igen. Ha en fortsatt trevlig Torsdag! imorgon e de helg! wiiiee...

Kommentarer
Postat av: Hannna

Perkele:)

2009-01-29 @ 23:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0