Utmanad


Jag har blivit utmanad av Frida

OM DIG.
1. Hur mycket är klockan just nu?
09.45
2. Namn? Jaana
3. Vart bor du? Gnosjö (småland)
4. Hur många barn vill du ha? svår fråga, 2-3 kanske?
5. Vill du gifta dig? Ja, någongång såklart.:)
6. Har du ätit sushi? Nej, aldrig faktiskt..:S
7. Favoritglass? Ben&Jerrys (den med brownies i vad den nu heter:)
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Oj, ingen aning. Brukar inte äta det själv så ofta, men Jocce har ju en hel del.:)
9. Humör? Glad men lite uttråkad just nu.

FYRA GREJJOR.

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha. jagad & jagad, men dom följde efter mig och en kompis när jag var ca 15 år och åkte moppe utan hjälm.
2. Har du en hund? Nepp..
3. Sover du helst själv eller med någon? Med baby såklart..:)
4. Tror du på spöken? Lätt att jag gör!

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Njae, inte direkt? 1.68 räcker för mig..
2. Skulle du vilja väga mer? Haha, absolut inte. men däremot ta bort en sådär...10 kg?! :D Mmm..
3. Skulle du vilja ha sex nu? haha, nää, inte på arbetstid!
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nää, inte nu..:)

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nepp
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jag vill tro att jag kan det iaf! hahaa! 
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det tror jag.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det skulle nog inte vara några problem..
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, men det är ju faktiskt inte alls lika kul.
7. Kan dina vänner lita på dig? JA, det hoppas jag absolut.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har gjort, men tog bort den efter några månader..
9. Kan du suga? damsuga? Haha..öhh aa.. men det är inte så roligt.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? För några år sen, Neeeeej! Men nu är det inga större problem..

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jaa, men det var nog mååånga år sen sist.. heh.
3. Har du syskon? Ja en Johanna & en Janika.
4. Har du någonsin haft sex med någon? ? haha.. Öhh.. ja.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Inte vad jag vet, men ja, förmodligen någongång?
6. Har du varit full den här månaden?Ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja lite
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?  nää, var nog 2 timmar sen ungefär.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja det har jag nog gjort.
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Kanske
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nä, inte vad jag vet iaf. haha..
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Säger som Frida, frågan var lite dum, inte samtidigt iaf!
14.Har du ljugit på någon fråga än då?Nej

UTMANAR.!!!

SanjaJohannaJanika & Anna

Och nej anna, än får du inte veta.;) hahaa! :P


Kommentarer
Postat av: AKjell

Varför får jag inte veta? :) Nu blir jag ju bara mer nyfiken! :P

2009-01-14 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0