@ work

Torsdag, igen!
Sitter just nu framför min dator, medan lilla Meja ligger bredvid i sin babysitter & sover. mamma skulle bara duscha så Meja skulle göra mig sällskap sålänge, men så somnade hon ist.. ´kul sällskap:P haha..

Igår åkte jag till Värnamo efter jobbet, gick till stadium och köpte mig en mössa. den jag haft tidigare har vart alldeles för liten så har fått gå o dra i den hela tiden. hehe.. men nu sitter den perfekt.:D
Efteråt åkte jag och solade, och sedan till Bottennappet & baby.. väntade en stund på honom och sen åkte vi vidare hemåt.
Väl hemma började jag med disken, och baby med maten.. han gjorde soppa, blev jätte god! lite olika grönsaker & köttfärs osv..  Mmm, blev bra iaf.. och ostbaguette (trodde det var vitlök, men lilla joakim hade råkat ta fel:P)  till det - och tzatziki.:P Mätta och belåtna efteråt, så låg bara i soffan o glodde på tv resten av kvällen. Semestersvenskar & halva .. hmm, minns fasen inte namnet, nåt på 6an iaf..sen somnade vi gott..

Idag blir det Ikea & kanske a6 med mamma, Johanna & Meja.. funderar på att kanske göra den där solduschen i jkpg med.. passa på när man ändå är där? o sist blev jag ju nöjd iaf.. hmm.. men får se senare..

Nähe.. nu ska jag jobba lite, och förhoppningsvis piggna till lite! helt seg.. ha en bra dag iaf! weii, imorgon är det helg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0