4e juni ang. 3e juni

Nu är min dag över. buuhhuuuu! Det var iaf en fin dag igår, tack så mycket alla som förgyllde den :D
o tack sååå mycket för alla presenter med, blev nöjd med precis ALLT! typ.;) hehe

I födelsedagspresent har jag fått svarta byxor/leggings, partytop/klänning. 
Sminkväska fylld med både smink o rengöringsprodukter från dior och clinique,
presentkort på en hårklippning på almgrens (välbehövligt!!) ,
svarta "piratbyxor" (heter det så?) och en rosa/vit jumpsuit - som dock ska bytas - sönder och satt inte jätte snyggt.;) (snälla fredrik som köpt, men han trodde faktiskt att det var ett vanligt linne , och det trodde faktiskt jag med innan jag började undersöka..)
Och en jätte jätte fin adidas tröja/jacka.:)
Tack så jätte mycket till tommy, jocces föräldrar, mamma&pappa, janika, johanna, meja, fredrik och Joccebaby! tack tack tack! :)
..och tack till alla andra som kom ihåg och grattade överhuvudtaget, alltid trevligt.=)





Snyggingbild från i Lördags!! (liiite bilder från igår finns på http://chanaeggmaan.bilddagboken.se som vanligt!)

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Ahw, tack ^^



Grattis i efterskott!! Såg att dagen d var loveliii - precis som det ska vara =)

2009-06-05 @ 02:46:49
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0