Baotian Rocky!

Haha! Idag har jag ställt på syrrans eu-moppe :D (kan nästan säga att den är splitterny, med tanke på att hon använde den kanske max 10 ggr innan hon fick körkort förra året;))
Jag gillar att åka moppe, tycker det är skit kul - skönt som fasen på sommaren o bara glida runt.:) haha, kanske lamt med tanke på att jag har både bil o körkort.. MEN, det är nåt annat med moppe alltså..:)


Googlade på namnet och fick upp denna bilden, och ja, det är nog nästan exakt såhär den ser ut? hehe..


Och nu är ju inte tanken att jag ska förflytta mig med denna skönhet dagligen och vart jag än ska, och helt enkelt låta min bil stå nu under sommartiden. haha.. nää, utan moppen är till för när det är fint väder och när man ska till tex stranden o såna saker..:)
När jag åker vespa så är det så många gamla minnen som kommer upp.. som tex när man var 14-15 och var i värnamo, träffade jocce (ja, DEN jocce hehe) och hoppade upp där bak o bara åkte runt.:D (livrädd var man såklart,men det var ändå himla mysigt:))
Så vem vet, kanske är jag snäll o låter Jocce köra nu också, 8-9 år efteråt, och förmodligen är jag fortfarande lika livrädd idag;) haha!

Hehe.. Men jaa, iaf, det jag ville komma fram till var att jaana ska åka vespa i sommar :D och hoppas de fina vädret håller i sig hela dagen, så man kanske kan ta sig en liten åktur redan efter jobbet idag:D

Kommentarer
Postat av: Kjell

Du är inte ensam! Jag tycker det är såå roligt att köra moppe. Fan vilka minnen alltså!

2009-06-16 @ 13:03:50
Postat av: Emmelie

Jag vet han beter sig illa imellanåt o ej gör så mkt som han borde.

Men jag älskar honom o vet inte va jag skulle kunna göra mer än att stå ut. skulle aldrig vilja göra de utan honom.

Har försökt säga till på skarpen men de går ju inte, Ebba gnäller ju nästan konstant hos honom åxå :S

2009-06-16 @ 15:24:48
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jenny!

Fasligt roligt tycker jag! God idé!!

2009-06-16 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0