En fråga!!

Det här med smink.. Jag har ju som sagt en mineralfoundation från Lily Lolo, men känner att jag måste ha en concealer till..
Har hört att det som är närmast huden är viktigast, och sen spelar det inte så stor roll.. nån som vet om det stämmer?
Alltså, om jag har en mineralfoundation och en "vanlig" concealer, förstör concealern effekten för mineralsminket då? Måste jag har mineralconcealer/puder/rouge och sånt efteråt också för att det fortf ska vara bra för huden..?
Känns ju lite b o ha mineral som grund, och sen helt plötsligt kladda på vanligt smink..jag tycker det känns som effekten försvinner då.. men som sagt, har hört att det inte spelar nån roll.. såå, är det nån som vet?

Hmm..dålig på att förklara jag vet, men hoppas någon fattar vad jag menar iaf.:)


Kommentarer
Postat av: Kjell

Har ingen aning men jag har bara mineral "grejer" på huden. Känns bäst så.

2009-06-14 @ 12:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0