Torsdagen den 11e Juni 2009

Jaha, imorgon är det ju helg igen!
Och inga planer har jag gjort, vilket känns jävligt skönt måste jag säga. Jag och baby har iaf bestämt oss för att vara nyktra ett tag framöver, får se hur det går med det! Men hade vart gött, minns inte sist ja hade en vit helg ens? not good.. inte bara för att det är bra för kroppen o vara nykter, men, man sparar ju faktiskt massa pengar också.

Igår åkte jag till vmo, handlade lite mat och sen hem til baby för att laga.. skulle försöka bli klar lagom till han kom hem från jobbet, men icke..hehe.. jaja, tanken som räknas.:)
Blev iaf stuvadpotatis (nypotatis,mjölk,lite grädde,mjöl,smör,salt,peppar,citron&dill) och stekt laxfilé, kryddad med citronpeppar bara. Sjukt gott om ja får säga det själv!
Sen blev det lite soft. Han spelade Ps3, och jag spelade nintendo ds - tills jag blev förbannad på skiten o la ner. hehe.
Inte långt efter blev någon annan också lite sur på spelet, såå, vi bestämde oss för att raka kaluffsen på baby ist.


hmm..ser ut som en blandning av typ rockabilly och..en galning? hehe
..
dock rakade vi av allt till slut, men man får ju ha lite kul på vägen också. yepp..

Jaha..inga planer alls för idag, men det är också riktigt skönt.. är så himla seg/trött/off, har vart de flera dagar/veckor. men som jag säger, måste vara vädret!!

Nu ska jag iaf göra lite nytta här på kontoret.. bara nån timme kvar tills jag kan gå o lägga mig i min älskade soffa.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0