vecka 24, tisdag!

Tjolahopp!
Helgen var bra, chappen i fredags - riktigt skoj!
Ute i Bor i lördags, grillning o sådär. också väldigt trevligt.
Hela söndagen låg jag o baby i sängen o slöade typ, sov av och till heeela dagen.-ja, det var också trevligt.:)

Om en liten stund ska jag smita iväg från jobbet och åka o klippa mig på almgrens i anderstorp.(har aaaldrig blivit besviken när jag gått därifrån, alltid lika nöjd! kul. sällan jag blir nöjd på andra ställen, alltid nåt o klaga över..är ganska kräsen när de gäller håret, vill ha de exakt som..-jag vill ha det? hehe)
huhu, äääntligen iaf :D
har dock sån jävla beslutsångest över vad jag ska göra, meen, nåt blir de iaf. funderar på att ha kvar längden där fram, o klippa upp massa massa där bak. yeai, men vi får se sen. har en tendens att alltid bestämma mig exakt precis när jag sitter i stolen och frisörskan står med saxen i handen.:)

Jaha, annars då.. Mjo, annars är väl allt sig likt antar jag? Inga större nyheter vad jag kan komma på iaf. Järnbärardagarna i gnosjö i helgen, får se om de blir en sväng dit eller om de blir nåt heeeelt annat. dock inte helt omöjligt att jag visar min nuna där nere, med tanke på att jag bor ca 50 meter från öltältet;)

happ happ.. nä, nu ska jag fixa lite, sen e de nog dags o ge sig av. återkommer med bild på håret senare!
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0