åååh

..märkte nu att när jag och Janika bokade biljetterna till Finland, så tog vi 2 "vuxen"..o nu när jag kikade på sidan, så märkte jag att om man rullade ner lite så fanns det "ungdom" också.. upp till 25 år... irriterande eller? Men som tur är märkte jag också att det är samma pris på vuxen och ungdom, iaf i nuläget. Så är inte så farligt ändå.. bara det att på den vuxen vi tog har vi inga avbokningsskydd osv, men de hade man fått till på ungdom.. men what ever, vi ska ju åka så sånt behövs inte.:)
I övermorgon bär det av!! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack gumman!!!

;)

Hoppas dagen varit bra. Fy va skoj ni kommer att få när ni ska till Finland ju :) hihihih

Puss o kram söta

2009-03-03 @ 19:39:17
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0