Furadantin

Tisdag!
Har hunnit med en sväng till läkaren idag som sagt, lämnade pisseprov och mycket riktigt - urinvägsinfektion var vad jag hade. I och med att jag inte tål pencillin så fick jag en antibiotikakur med Furadantin ist. Får hoppas det hjälper denna gången, inte alltid det gör det nämligen, surt som fan..
Men som tur e sa han nu att om det börjar återkomma så ofta som de gjorde tex för ett år sen, så ska dom påbörja en undersökning om det.. hmm, aa, verkligen på tiden faktiskt! dock så gillar jag verkligen inte att gå till doktorn, inte alls.. aldrig varit nedsövd eller opererad eller liknande - och det vill jag veeeerkligen inte bli heller. har blivit lite som en skräck nu.. heh.löjligt kanske, men vafan, så är det! har dock blivit gipsad två ggr, men det är ju en annan femma..

Har en hel del att göra på jobbet idag, men sen efteråt blir de soft.. som de ser ut nu så ska jag nog bara träffa alexandra som e hemma från halmstad idag..huhu..trevligt..

Nähe, dags o förbereda lite.. ha en bra tisdag så kanske jag återkommer senare-. hej hej!



Ps. vad fasen hände med vädret?!




hmm..whats next?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackare. :( Krya på dig.. Puss

2009-03-24 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0