insikt och god morgon!

Lördag morgon.
Dagen började med frukost hos johanna/fredrik/meja. amerikanska pannkakor med färska bär och en färsk bärsmoothie. Mmmm vad gott o damn vad mättande. tack så mkt :D

en sak jag tänkt nu på morgonen är att nu känner jag att jag kommit till insikt. nu vet jag vad jag vill, men vissa saker, som för mig är eller har varit stora saker.. så det känns hur bra som helst! även om de inte hände någonting typ, så fick gårdagen mig att inse mycket. jag klarar mig, jag behöver inte EN person för att vara lycklig. sällskapsjuk kanske jag är, men som sagt, man kan vara med vänner..och lite variation, det är FAKTISKT mycket roligare i längden..:)


Nu ska jag softa runt lite o sen får vi se va som händer.:) ha en bra o rolig lördag folks!! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

BRA! Och du har ju ALLTID oss såklart! Meja älskar sällskap hon med!

2009-03-28 @ 21:37:22
URL: http://ninajohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0