Onsdag!! :)

Ja, idag är det Onsdag.-vilket betyder att imorgon är det Torsdag.-och tror nog ingen, som läser min blogg iaf, har missat att jag & syster ska flyga till Finland då. ÅÅHH så jävla kul det ska bli :D pepp pepp pepp :D

7.30 imorgon åker jag och mamma till Halmstad. Mamma tar Bella och åker hemåt igen, och jag tar Janika och åker vidare mot flygplatsen.:) 12.55 lyfter vårat plan från Gbg och är framme i Helsingfors 15.20. iiih..:)
Hemma igen på Söndag, åker 19.05 från Helsinfors och är framme i Gbg igen 19.30. Gött gött..:)

Imorgon åker även min lilla baby till Lindvallen med familjen och Suck. Fatta vad roligt dom kommer ha också eller? Riktigt jävla kul.:) Också hemma på Söndag iaf och vi får väl se om vi hinner ses då eller inte..hade ju vart lite mys iaf:)
Jocce tycker att jag är lipig av mig. haha. Men vadå, även om de inte ens är en vecka tills vi ses, så kan man väl sakna lite lite. eller? Jaa, man är nog inte lipig för det.:P hehe

Idag är det packning som står på schemat. ingen aning alls om eller hur jag ska ta med mig. hade varit smidigt med en ganska liten väska, så man kan ta de som handbagage på flyget.. men, termobyxor o sånt tar ju ganska stor plats , och lite annat vill man ju faktiskt också ha med sig.:)
ska även försöka hinna med o sola idag.. och sen gå o lägga sig tidigt så man e pigg imorgon.. huuhuh.. är riktigt trött redan nu faktikst,. men, om ja känner mig själv så är jag ganska pigg sen när jag väl får sova. :P

Näähee.. Nu ska jag ta o dona lite. -Kanske återkommer senare.. och om inte, ha ett himla trevligt avslut på denna vecka!! puss puss hej hej

Kommentarer
Postat av: Kjell

Har inte missat att du ska iväg! :P Ha så kul!! :D

2009-03-04 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0