pirripiiiiiiiirri

Torsdag idag.
Ett jävla tjat på vädret i know, men faan vad det gör mkt när det är fint ute. man blir mycket gladare o har liite mer energi. så jävla härligt.:) nu fattas bara värmen, men hey, man får vara glad för det man har och bara solen är framme så är jag som sagt glad. hihiiii...

Sanjas bror skulle följa med henne när hon gör tatueringen idag, så åker jag inte dit så slipper hon vara ensam iaf, huhuh.. får se sen hur mkt jag har o göra o hur stressigt de blir. hade varit kul att va med iaf!

Imorgon är det redan fredag = helg. gött gött. alle ville hitta på nåt på fredag,  men får se hur de blir med det.. jag vill inte åka till halmstad, och hon vill inte åka hit. haha, men de löser sig nog.:) annars har jag inga som helst planer för helgen, blir nog lugnt iaf kan jag ju räkna med.. antibiotika = noll alkohol. men det tycker jag ska bli jävligt skönt faktiskt, o nu har man anledning till att faktiskt säga nej och hålla sig till det också.haha. weak.:P

nää..nu ska jag pyssla lite här på jobbet.. om jag inte återkommer mer idag -have a nice torsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0