söndag och halvbakis

festade med kjell i atorp igår. himla trevligt!
tog bussen hem från gvd sen vid två.hade vart o käkat o sånt. somnade till lite på bussen där, skönt som fan. sen hem o bara lägga sig på en gång, orkade inte ens tvätta av mig sminket -lurk.haha

vaknade upp runt 9 imorse, och tvättade av mig sminket - drack lite vatten, och förflyttade både mig o täcket + kuddar till soffan ist.. legat här med laptopen på magen sen dess..gött o bara glo runt lite utan massa måsten..mm, sköna söndag!
men frågan e om den e så skön hela dagen, vad gör man ikväll o så? minns inte sist ja va själv en söndag.:) men men, de blir nog kanonas! mår bra o så iaf, känner att jag drack igår - men mår varken illa eller har ont i huvet hellet , o de e ju gött det.:)

Jaha..nähe.. om man skulle ta o fixa lite käk kanske..vore nog en bra idé..äta bör man annars dör man huhuuh.tjohej!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack va snäll du är!

Ja, mycket är väldigt jobbigt just nu, känns inte som något är bra för tillfället. jag säger detsamma till dig. Jag lyssnar gärna om du vill prata/skriva med någon... hoppas det löser sig för dig! Kram kram

2009-03-22 @ 15:03:44
URL: http://allaboutkattis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0